.

Jag är så varm och trött och irriterad och jag kan börja gråta när som helst snälla snälla snälla låt mig försvinna jag vill inte vara här jag vill inte vara med min familj jag vill vara med mina kompisar jag kommer fan ruttna bort i det här huset hahahah herregud det är fan inte konstigt att jag knappt lämnar mitt rum eftersom det bara är där jag får vara någorlunda ifred for fuck's sake och jag har inga jävla kompisar här att vara med för alla jag har bor jättelångt bort och vi pratar knappt något alls på sms eller whatever och min bästa vän svarar fan aldrig ordentligt på det man skriver till henne så vem fan bryr sig vem fan bryr sig vem fan bryr sig jag orkar inte med det här
 
Jag vill åka ner till stranden och bada men jag vill vara ensam men om jag säger att jag åker ner dit så kommer någon av mina systrar följa med och jag orkar fan inte med dem eller mina föräldrar eller mina djur eller det här livet just nu jag vill bara vara ifred
Kan det inte börja ösregna så att jag kan gå ut i regnet och vara för mig själv och bara sköljas bort



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0