.

Jag vill bara krama om honom och få honom att må bra men jag vet inte ens vad som är fel och han är inte intresserad av att berätta och jag vill inte pressa honom och vara irriterande. Jag vill inte att han ska må dåligt jag vill vara en vän som han vill och kan spy ut sina känslor och problem till men vi är inte ens särskilt nära vänner och fan fan fan fan fan fan fan
Känns som att alla andra han pratar med vet, men inte jag.

Jag vill så gärna så gärna så gärna så gärna så gärna att Sofie ska må bra jag skulle gå sönder om hon försvann och jag vet inte vad fan jag skulle göra

Jag skulle ge mitt liv för att alla andra skulle få ett bra
Jag ser ändå ingen riktig poäng med mitt liv, finns inget intressant överhuvudtaget
Men jag ska hålla mig vid liv



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0